09 noviembre 2010

INJURIAS Y CALUMNIAS 2

Me he despertado esta mañana con una respuesta a mi comentario en el blog del azotador que me ha sorprendido y que creo de justicia poner aquí:
“Eu sí son Jano Leis, cidadán de Teo, residente en Parque Montouto e concelleiro-portavoz do Grupo Municipal Socialista.

Saio a escribir aquí porque alguén me dixo que había un comentario asinado por un tal Manel Pardo que se é realmente quen di ser, creo que sei de quen se trata.

E saio a escribir aquí facendo unha contadísima excepción pola miña parte nos blogues (porque entre outras cousas, non teño tempo a lelos), porque hai "expresións insidiosas" miserables que afectan a unha compañeira do meu Partido.

Asegurolle que se ese comentario perverso e mezquino o fixera de min, non me rebaixaría a contestarlle, pero como o fai de alguén que é obxecto dun lamentable proceso de linchamento persoal, fago un esforzo e coa man no naris saio a respostarlle.

A compañeira Sandra Ribeiro denunciou a publicación dunha información nun blog na que se lle acusaba, literalmente, de:
a) cobrar dous millóns de pts., como intermediaria na venda dunhas propiedades familiares. ROTUNDA E CATEGÓRICAMENTE, FALSO.
b) cobrar diñeiro aos veciños da sua zona por facer alegacións en nome do PSOE. ROTUNDA E CATEGÓRICAMENTE FALSO.
c) estar implicada nunha "recalificación" no PXOM dunha parcela propiedade da sua nai. Sobre disto aclarolle:
a) no texto inicial do PXOM de Teo esa parcela apareceu cunha determinada calificación urbanística. A nai (repito, a nai) de Sandra Ribeiro, como centos e centos de veciños/as de Teo, presentou unha alegación solicitando o cambio de calificación.
b) na seguinte fase do proceso, o equipo redactor e o goberno municipal anterior (repito: o equipo redactor e o goberno municipal anterior) atenderon, PARCIALMENTE, esa alegación, como fixeron con moitas outras das catro mil presentadas.
c) Nin a citada compañeira Sandra Ribeiro nin o PSOe de Teo, interviron para nada, non só neste caso, senon en too o proceso de estudio de alegacións.
d) Por último, a compañeira Sandra Ribeiro como o resto dos membros do Grupo Municipal Socialista, votamos NON a este PXOM dende o seu proceso inicial ata o remate. E ademáis, esta compañeira, xunto cos demáis militantes socialistas de Teo, participou na intensa e extensa campaña que os Socialistas fixemos contra o PXOM, por cferto, que comezou sendo de Armando e Parajó, para se convertir no de Armando, Parajó e Martiño. O PSOE de Teo (e polo tanto, a compañeira Sandra Ribeiro tamén) foi a única forza política que non mudou de opinión sobre deste asunto.

En consecuencxia, insinuar, deixar caer, aludir...a posibles actos irregulares por parte da devandita compañeira, pareceme, primeiro, inxusto, despois, calumnioso, e por último, asqueroso e repugnante. E o mais lamentable, sr. Pardo, é que vostede sabe perfectamente que esta é a autentica verdade, pero como ven sendo habitual na sua traxectoria, prefire incorporarse á procesion dos qiue todo vale, tamén a calumnia e a inxuria, con tal de destruir a unha persoa. E peor, faino dende unha suposta condición de profesional do xornalismo.

Non lle vou contestar xamais nin neste nin nouro blog. Diga o que lle pete. Pero se vostede cre que minto, ou que a compañeira Sandra minte, retoo a vostede a que, onde queira, como queira e cando queira, públicamente, diante da cidadanía, cara a cara, se digne a conmigo estas informacións.

Respecto da sentencia xudicial á que vostede se aferra para espallar o infundio, só lle digo, que, como cidadán responsable a acato, pero non a comparto. A partir de aí, moitas cousas, pero darialle a vostede moita importancia se lle descubro o que pensamos facer.

Asdo. JANO LEIS
DNI: 76.856.050 D
No puedo por menos que contestar: como ya dije, en la entrada que precede a esta, mi comentario fue excesivo porque no tengo claro que es lo que sucedió; incluso antes de reconocer ese exceso, en el primer post del 8 de noviembre escribía:
Sobre el tema de la recalificación de la famosa finca de la concejala socialista no tengo una opinión formada; ha quedado claro que a ella se le estimó la alegación y al resto de vecinos no pero no se que puede querer decir eso; unos dirán que se le aprobó la alegación apropósito para dejarla ahora en evidencia delante de sus vecinos (recordemos que ella voto en contra del PXOM), otros dirán que movió hilos para que se le aprobara; me consta que hay más cosas detrás de esa cuestión pero con los datos que se pueden comprobar y no son simples rumores sin pruebas yo no se que pensar; a veces los que escribimos en los blogs también nos quedamos en blanco.
Creo que con esto quedará clara mi postura, nunca he insinuado actos irregulares por parte de nadie y en todo caso es usted, señor Leis, el que ha concretado los rumores a los que yo aludo pero que no menciono. Lo que por supuesto hice fue pedirle a un blog anónimo que diera su opinion sobre el tema y lo hice consciente de la defensa enfervorizada que hace siempre de las posturas que usted y su partido han tenido a lo largo de esta legislatura, si la forma en que lo hice fue excesiva o pudo molestar no tengo problemas en pedir disculpas. Creo que su comentario es bueno por que clarifica como sucedieron las cosas y si lo hubiera hecho hace meses, al comienzo del juicio, se hubiera ahorrado muchos rumores ya que las discusiones serían muy distintas; creo que los políticos deben de dar explicaciones incluso cuando no se las piden y aun admitiendo que dos medios escritos manipulan las informaciones (yo no lo pienso)  al PSdG de Teo le sobrán fórmulas para hacerse oír si se lo propone.
Anes de terminar un par de consideraciones: referirse a mi como “un tal Manel Pardo… creo saber de quen se trata” es de una pedantería rayana en la estupidez, sabes como yo que muchas de las ideas que expongo en mi blog las hemos discutido en persona hasta que decidiste unilateralmente romper las relaciones lo que me lleva a pensar que deberías reflexionar sobre tu capacidad para aguantar las críticas. Decir además que lo hago “desde una supuesta condición de profesional del periodismo” es más estúpido aun al venir de un responsable público que durante cuatro años no vio ningún problema en que este supuesto periodista le hiciera no pocas entrevistas y contara a los oyentes sus no pocas notas de prensa; la gente puede pensar o que quiera de mi, calificarme de periodista o pensar que deberían prohibirme escribir pero que tu lo dudes ahora cuando durante tanto tiempo te sirvió refleja un poco más los problemas que tienes con la situación actual.


No volveré a escribir sobre este tema, tengo informaciones sobre lo que sucedió de distintas fuentes que se contradicen y como no me siento capaz de saber cual es más veráz dejare el tema en este punto.